Реклама у друкованих засобах масової інформації: основні переваги розміщення та критерії поширення

Глущук, М. (M. Hlushchuk) (2010) Реклама у друкованих засобах масової інформації: основні переваги розміщення та критерії поширення. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: Матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених. pp. 215-219.

[thumbnail of 36.pdf] PDF
Download (230kB)

Анотація

У статті дано коротку характеристику реклами у друкованих засобах масової інформації. Визначено головні особливості реклами у пресі, переваги такого розміщення та критерії поширення реклами у друкованих ЗМІ (There is a shot characteristic of the advertising in the published mass media in this article. It was determined the main specialties of the advertising in the press, advantages of such placement and criterions of extension advertising in the press.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: реклама, друковані засоби масової інформації, газети, журнали, тираж, рейтинг, обсяг реалізації (advertising, published mass media, newspapers, magazines, circulation, rating, size of realization)
Теми: За напрямами > Керування підприємствами. Менеджмент > Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз
За напрямами > Загальний відділ > Газети. Преса. Прес-центр.
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 30 Тра 2011 08:14
Остання зміна: 30 Тра 2011 08:14
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/676

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент