Digital Repository of Ostroh Academy

Items where Author is "Гільман, А. (A. Hilman)"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Article
Number of items: 9.

Article

Гільман, А. (A. Hilman) (2017) Емоційно-вольова саморегуляція у формуванні саногенного мислення студентської молоді (Emotional and volitional self-regulation in formation of the students’ sanohenic thinking). Науковий вісник Миколаївського національного університету ім. В. О. Сухомлинського. pp. 51-55.

Гільман, А. (A. Hilman) (2016) Тренінгова програма як засіб формування саногенного мислення студентської молоді. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія "Психологія" (Вип. 3). pp. 39-53.

Гільман, А. (A. Hilman) (2016) Емпіричне дослідження особливостей саногенного мислення студентської молоді (Empirical study of students’ sanogenic thinking). "Наука і освіта" (№2-3). pp. 5-9.

Гільман, А. (A. Hilman) (2015) Проблема саногенного мислення в зарубіжній науці. Вісник Харківського національного університету. Серія "Психологія" (Вип.57). pp. 64-68.

Гільман, А. (A. Hilman) and Шугай, М. (М. Shugay ) (2015) Саногенне і патогенне мислення: теорія і важливі напрями психологічної практики. Наукові записки Національного університету «Острозька академія» (Вип.2). pp. 28-38.

Гільман, А. (A. Hilman) (2015) Практичні рекомендації щодо формування саногенного мислення у студентів ВНЗ. Теоретичні і прикладні проблеми психології, Т.2 (№2(37)). pp. 81-88.

Архіпов, В. (V. Arhipov) and Гільман, А. (A. Hilman) (2014) Cаногенне мислення в структурі художньої творчості. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Пси­хологія і педагогіка» (Вип.26). pp. 7-10.

Гільман, А. (A. Hilman) (2014) Роль саногенного мислення в процесі становлення особистості студента (Role of sanohenny thinking in the process of students’ personality development). Наукові записки Національного університету «Острозька академія» Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.28). pp. 40-47.

Гільман, А. (A. Hilman) (2014) Саногенне мислення як чинник протидії емоційного стресу в навчальній діяльності студента (Sanohenic Thinking as a Factor that Helps Students Combat Emotional Stress in Educational Activities). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.30). pp. 43-49.

This list was generated on Tue Jun 19 03:39:21 2018 EEST.