Digital Repository of Ostroh Academy

Психолінгвістичні аспекти дії рекламних текстів

Ярмолюк, А. (A. Yarmoliuk) (2012) Психолінгвістичні аспекти дії рекламних текстів. Студентські наукові записки. Серія "Філологічна" (Вип. 5). pp. 254-256.

[img] PDF - Published Version
Download (126kB)

Abstract

У статті розглядається еплие рекламних текстів на споживача, їх психолінгвістичні аспекти. (The article deals with the impact of advertisements on consumer, and its psycholinguistic aspects.)

Item Type: Article
Corporate Creators: Національний університет "Острозька академія"(The National University of Ostroh Academy)
Uncontrolled Keywords: Рекламні тексти, комунікація, адресат, психолінгвістичні засоби. (Advertising texts, communication, addressee, psycholinguistic tools.)
Subjects: by fields of science > General issues of linguistics and literature
Навчальні матеріали та презентації
Divisions: The College of Romance and Germanic Languages
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 13 Mar 2012 15:28
Last Modified: 13 Mar 2012 15:28
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1248

Actions (login required)

View Item View Item