Digital Repository of Ostroh Academy

ФРАЗЕОЛОГІЗМИ У ЗАСОБАХ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ

Сачковська, О. (O. Sachkovska) (2013) ФРАЗЕОЛОГІЗМИ У ЗАСОБАХ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ. Студентські наукові записки. Серія "Філологічна" (Вип. 6). pp. 89-92.

[img] PDF - Published Version
Download (39kB)

Abstract

Статтю присвячено дослідженню фразеологічних одиниць у засобах масової інформації, виявлених у періодичних виданнях Великобританії. Виокремлено специфіку та функціонування даних одиниць у газетному стилі. Було проведено аналіз най-популярніших друкованих видань Великобританії, виявлено та класифіковано найчастотніше вживані фразеологізми. У даній статті наведений повний структурний аналіз вживання фразеологічних одиниць. (The article is dedicated to the investigation of phraseological units in mass media, found out in periodicals of Great Britain. The peculiarity and functioning of these units was highlighted in periodicals. In a review of British popular press, identifies and classifies the most commonly used idioms. This article includes the complete structural analysis of the use ofphraseological units.)

Item Type: Article
Corporate Creators: Національний університет "Острозька академія" (The National University of Ostroh Academy)
Uncontrolled Keywords: фразеологічна одиниця, лексико-семантич-ний аналіз, експресивно-семантичні зв 'язки (phraseological unit, lexical and semantic analysis, expressive and semantic links)
Subjects: by fields of science > General issues of linguistics and literature > Literary criticism. Literary research
Divisions: The College of Romance and Germanic Languages
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 15 Feb 2013 10:11
Last Modified: 15 Feb 2013 10:11
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1594

Actions (login required)

View Item View Item