Дарда, С. (S. Darda) and Жуков , В. ( W. Zukow ) (2012) The soundtrack to the film as a special type product placement (Саундтрек у кінопродукції як особливий вид product placement). Social media: origins, development and prospects. pp. 17-28.
![]() |
PDF
Download (47kB) |
Abstract
Product Placement was analized: its peculiarities and species, including the soundtrack to the film. Concept of «soundtrack» and its relation to Product Placement were substantiated too. Article was given classification and measurement of soundtracks (Розглянуто Product Placement: його особливості та види, зокрема саундтрек до фільму. Обгрунтовано поняття «саундтрек» і його відношення до Product Placement, дано класифікацію та оцінку саундтреків.)
Item Type: | Article |
---|---|
Corporate Creators: | Національний університет «Острозька академія» (The National University of Ostroh Academy) |
Uncontrolled Keywords: | Product Placement, soundtrack, movie trailer, OST, movie music (Product Placement, саундтрек, фільм, трейлер, OST, кіно музика) |
Subjects: | by fields of science > Art Навчальні матеріали та презентації |
Divisions: | The College of International Relationship > The Department of Documentation and Information Activities |
Depositing User: | заввідділу Наталя Денисенко |
Date Deposited: | 25 Feb 2013 10:08 |
Last Modified: | 25 Feb 2013 10:14 |
URI: | http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1640 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |