The soundtrack to the film as a special type product placement (Саундтрек у кінопродукції як особливий вид product placement)

Дарда, С. (S. Darda) and Жуков , В. ( W. Zukow ) (2012) The soundtrack to the film as a special type product placement (Саундтрек у кінопродукції як особливий вид product placement). Social media: origins, development and prospects. pp. 17-28.

[thumbnail of darda_130225.pdf] PDF
Download (47kB)

Анотація

Product Placement was analized: its peculiarities and species, including the soundtrack to the film. Concept of «soundtrack» and its relation to Product Placement were substantiated too. Article was given classification and measurement of soundtracks (Розглянуто Product Placement: його особливості та види, зокрема саундтрек до фільму. Обгрунтовано поняття «саундтрек» і його відношення до Product Placement, дано класифікацію та оцінку саундтреків.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Product Placement, soundtrack, movie trailer, OST, movie music (Product Placement, саундтрек, фільм, трейлер, OST, кіно музика)
Теми: За напрямами > Мистецтво
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 25 Лют 2013 10:08
Остання зміна: 25 Лют 2013 10:14
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1640

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент