Digital Repository of Ostroh Academy

ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК КЛЮЧОВЕ ПИТАННЯ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ.

Моісеєва, О. (О. Moiseieva) (2014) ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК КЛЮЧОВЕ ПИТАННЯ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Пси­хологія і педагогіка». (Вип.26). pp. 84-88.

[img] PDF - Published Version
Download (1MB)

Abstract

У статті здійснено аналіз джерел, присвячених питанню формування професійної культури майбутнього вчителя іноземної мови. Виділено та проаналізовано основні якості та уміння, які повинен мати вчитель, та визначено етапи становлення майбутнього фахівця. Стаття містить аналіз понять «професійна компетентність», «мотивація» «професійний потенціал» тощо. У статті перераховано необхідні особистісні та професійні риси, без яких неможливим є становлення висококваліфікованого спеціаліста. (This article presents the analysis of works dedicated to the issue of professional development of a future English language teacher. The main features and skills which the teacher should possess were distinguished and analyzed. The main stages of the development of future professional were determined. The article presents the analysis of concepts «professional competence», «motivation», professional potential» etc. The important personal and professional qualities of future pedagogue were named).

Item Type: Article
Corporate Creators: Рівненський державний гуманітарний університет.
Uncontrolled Keywords: Професійна культура, комунікативні вміння, професійна відповідальність, педагогічна культура. (Professional culture, communicative skills, professional responsibility, pedagogical culture).
Subjects: by fields of science > Psychology
Divisions: UNSPECIFIED
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 07 Oct 2014 08:24
Last Modified: 07 Oct 2014 08:24
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3083

Actions (login required)

View Item View Item