Потенціал емоційно-вольової сфери особистості в контексті шкільної ритори (The Potential of emotial-will sphere of personality in the context of school rhetoric)

Нищета, В. (V. Nyshcheta) (2014) Потенціал емоційно-вольової сфери особистості в контексті шкільної ритори (The Potential of emotial-will sphere of personality in the context of school rhetoric). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.29). pp. 59-63.

[thumbnail of Nyshcheta_NZ_Vyp_29.pdf] PDF - Published Version
Download (1MB)

Анотація

У статті порушено проблему дослідження потенціалу емоційно-вольової сфери особистості в колі проблематики шкільної риторики й формування риторичної компетентності учнів основної школи. Розглянуто питання розвитку емоційно-вольової сфери школярів з метою формування стійкості емоційних станів, вищих почуттів, вольових якостей (емпатії, моральних почуттів, самостійності, відповідальності).
(In the article the problem of researching the potential of emotional-will sphere of personality in the circle of
the problem of school rhetoric and forming of rhetorical competence of general school pupils is considered in the
article. The questions of the development of emotional-will sphere of pupils with the aim of forming of stability of
emotional conditions, highest feelings, will qualities (empathy, moral feelings, independence and responsibility)
are considered.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Шкільна риторика, риторична компетентність, емоції, почуття, воля, емпатія, вищі почуття, вольові якості, відповідальність, сумління (School rhetoric, rhetorical competence, emotion, feelings, will, empathy, highest feelings, wills qualities, responsibility, conscience)
Теми: За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури > Риторика
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 24 Лют 2015 12:46
Остання зміна: 24 Лют 2015 12:46
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3524

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент