Digital Repository of Ostroh Academy

ФОРМУВАННЯ РИТОРИЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ТЕХНІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ В УМОВАХ МАГІСТЕРСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ: РЕЗУЛЬТАТИ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ (THE FORMATION OF THE RHETORICAL CULTURE OF FUTURE PROFESSORS AT THE TECHNICAL UNIVERSITIES UNDER CONDITIONS OF MASTER DEGREE GETTING: THE RESULTS OF EDUCATIONAL EXPERIMENT)

Залюбівська, О. (O. Zaliubivska) (2014) ФОРМУВАННЯ РИТОРИЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ТЕХНІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ В УМОВАХ МАГІСТЕРСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ: РЕЗУЛЬТАТИ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ (THE FORMATION OF THE RHETORICAL CULTURE OF FUTURE PROFESSORS AT THE TECHNICAL UNIVERSITIES UNDER CONDITIONS OF MASTER DEGREE GETTING: THE RESULTS OF EDUCATIONAL EXPERIMENT). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.29). pp. 111-115.

[img] PDF - Published Version
Download (1MB)

Abstract

У статті описано результати педагогічного експерименту формування риторичної культури майбутніх викладачів технічних університетів у процесі магістерської підготовки: представлено педагогічну модель формування; критерії та діагностичний інструментарій сформованості риторичної культури; інтерпретовано та узагальнено результати дослідження. (The article presents results of pedagogical experiment of forming rhetorical culture of future teachers of technical universities in the Master Training: model of teaching; criteria and diagnostic instruments of formation of rhetorical culture; interpreted and summarized results of the pilot study. )

Item Type: Article
Corporate Creators: Вінницький національний технічного університету
Uncontrolled Keywords: Риторична культура викладача технічного університету, експеримент, модель, критерій, показник (Rhetorical culture of teacher Technical University, experiment, model, test, measure)
Subjects: by fields of science > Education > Pedagogics
Divisions: UNSPECIFIED
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 19 Mar 2015 16:43
Last Modified: 19 Mar 2015 16:43
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3537

Actions (login required)

View Item View Item