Теоретико-методологічні принципи формування компетентності майбутніх вчителів aнглійської мови

Барно, О. (O. Barno) (2015) Теоретико-методологічні принципи формування компетентності майбутніх вчителів aнглійської мови. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.54). pp. 5-9.

[thumbnail of 4.pdf]
Preview
PDF - Published Version
Download (308kB) | Preview

Анотація

У статті аналізуються вихідні положення вивчення проблеми формування полікультурної компетентності майбутніх вчителів. Визначаються та аналізуються основні підходи, що складають теоретичну основу дослідження:
особистісно-орієнтований, суб’єктний, системний, культурологічний та полікультурна парадигма. Аналізуються
методологічні та дидактичні принципи дослідження.
(The article analyzes the problem of the main assumptions of formation of polycultural competence of future teachers.
The article examines and identifies the main approaches that constitute the fundamental basis of the study: personalityoriented approach, subjective, system-based, and cultural and polycultural paradigm. The article analyzes methodological and didactics principles of research.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Компетентність, полікультурна компетентність, формування полікультурної компетентності майбутніх вчителів, методологія дослідження, принципи дослідження (Competence, polycultural competence, the formation of polycultural competence of future teachers, methodological research, principles of research.)
Теми: За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 22 Січ 2016 17:01
Остання зміна: 22 Січ 2016 17:01
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/4134

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент