Шляхи формування внутрішньої навчальної мотивації у процесі вивчення англійської мови за професійним спрямуванням студентів немовних спеціальностей

Чепурна, О. (O. Chepurna) and Шломенко, О. (O. Shlomenko) (2015) Шляхи формування внутрішньої навчальної мотивації у процесі вивчення англійської мови за професійним спрямуванням студентів немовних спеціальностей. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.52). pp. 277-278.

[thumbnail of 95.pdf] PDF - Published Version
Download (301kB)

Анотація

У статті розглянуті найважливіші фактори формування мотивації щодо вивчення англійської мови за професійним спрямуванням. Визначені основні мотиви та потреби у процесі формування позитивної внутрішньої мотивації, її функції та навчально-методичні засоби.
(The article concerns the most important factors in professional English learning motivation. The basic students’ needs in the formation of inner positive motivation, its functions and teaching methodological means are determined.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Внутрішня мотивація, зовнішня мотивація, позитивна мотивація, пізнавальна та професійна мотивація (Іnner motivation, external motivation, positive motivation, cognitive and professional motivation)
Теми: За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 19 Кві 2016 06:59
Остання зміна: 19 Кві 2016 06:59
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/4529

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент