Digital Repository of Ostroh Academy

Особливості створення ситуації успіху на заняттях з англійської мови у ВНЗ (Creating a situation of success at English classes in a university)

Діденко, М. (M. Didenko) (2016) Особливості створення ситуації успіху на заняттях з англійської мови у ВНЗ (Creating a situation of success at English classes in a university). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія "Філософія" (Вип.62). pp. 117-119.

[img] PDF - Published Version
Download (354kB)

Abstract

Стаття на тему «Особливості створення ситуації успіху на заняттях з англійської мови у ВНЗ», написана старшим викладачем кафедри іноземних мов Київської державної академії водного транспорту Діденко М.О., описує поняття ситуації успіху, актуальність та значення її створення в процесі навчання. Стаття розглядає результати роботи, спрямованої на створення ситуації успіху, та важливість творчого та диференційованого підходу до студентів як до окремих особистостей та до виконаних ними завдань. Стаття включає практичні поради, яких варто дотримуватись для створення ситуації успіху, мотивації та позитивної атмосфери під час навчання. (The article «Creating a situation of success at English classes in a university» is written by Maria Didenko, a senior teacher of Foreign Languages at Kyiv State Academy of Water Transport. The paper describes the concept of success situation, its relevance and importance in learning process. The article examines the work aimed at creating a situation of success, and the importance of creative and differentiated approach to students as individuals and to the completed tasks. The article includes practical advice, which can be followed to create a situation of success, motivation and positive atmosphere during training.)

Item Type: Article
Corporate Creators: Київська державна академія водного транспорту
Uncontrolled Keywords: Cитуація успіху, впевненість, самооцінка, позитивне ставлення, мотивація, диференційований підхід (Situation of success, confidence, self-esteem, positive attitude, motivation, differentiated approach)
Subjects: by fields of science > Education > Higher Education. Universities. Scientific training
Divisions: UNSPECIFIED
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 11 Nov 2016 07:21
Last Modified: 11 Nov 2016 07:21
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/4957

Actions (login required)

View Item View Item