Digital Repository of Ostroh Academy

Гендерний аналіз підручників для учнів початкової школи (Analysis of the contents of textbooks for elementary school students in the gender aspect)

Шевченко, А. (Shevchenko A.) (2012) Гендерний аналіз підручників для учнів початкової школи (Analysis of the contents of textbooks for elementary school students in the gender aspect). Гендерна проблематика та антропологічні горизонти : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції 16-17 березня 2012 року. pp. 131-135.

[img] PDF - Published Version
Download (249kB)

Abstract

У статті визначається наявність гендерних уявлень і стереотипів, що домінують у масовій свідомості та знаходять відображення в організації навчально-виховного процесу. Здійснюється спроба зробити гендерний аналіз підручників для учнів початкової школи, виявляються особливості викладу матеріалу та подання ілюстрацій в підручниках. (The article identifies the presence of gender representations and stereotypes that dominate the public consciousness and are reflected in the educational process. The article zdisneno attempt to do a gender analysis of textbooks for elementary school students, revealed features of presentation and submission of illustrations in textbooks)

Item Type: Article
Corporate Creators: Національний університет "Острозька академія" (The National University of Ostroh Aсademy), Євпаторійський інститут соціальних наук РВНЗ “Кримський гуманітарний університет”
Uncontrolled Keywords: гендер, гендерний аспект, патріархальний стереотип, гендерний підхід, гендерний стереотип (gender, gender aspect, patriarchal stereotype, gender approach, gender stereotype)
Subjects: by fields of science > Education
by fields of science > Gender Researches
Наукові збірники НаУОА
Divisions: The College of Humanities > The Department of Cultural Studies and Philosophy
Depositing User: Пров. б-р Наталя Денисенко
Date Deposited: 31 Jan 2017 21:47
Last Modified: 31 Jan 2017 21:47
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/5372

Actions (login required)

View Item View Item