Состояние и проблемы развития консервной отрасли Гомельской области

Бурцева, О. А. (2010) Состояние и проблемы развития консервной отрасли Гомельской области. Фінансова система України. Наукові записки. Серія “Економіка” (Вип.14). pp. 102-111.

[thumbnail of 13.pdf] PDF - Published Version
Download (378kB)

Анотація

В статье исследуются современные тенденции, отражающие рыночные возможности производителей консервной отрасли Гомельской области. Изложено видение проблем в развитии данной отрасли с позиций использования ресурсного потенциала, внедрения эффективных форм и методов работы на рынке, современных технологий и инструментов маркетинга в деятельности отечественных перерабатывающих предприятий.
Определены приоритеты консервной отрасли Гомельской области с учетом потенциальных возможностей развития рынка.
(У статті досліджуються сучасні тенденції, які відображають ринкові можливості виробників консервної галузі Гомельської області. Викладено бачення проблем розвитку цієї галузі з позицій використання ресурсного потенціалу, впровадження ефективних форм і методів роботи на ринку, сучасних технологій і інструментів маркетингу в діяльності вітчизняних переробних підприємств. Окреслено пріоритети консервної галузі Гомельської області із врахуванням потенційних можливостей розвитку ринку.)
(The author of the given article investigates modern tendencies and possibilities of the producers of canning industry in Gomel Region. The article present the picture of the problem from the point of the usage of resource’s
potential, implementation of effective production methods, end further, modern marketing technologies and instruments of marketing in the work of home
processing industries are explored. Also priorities and potentials of processing industry in Gomel Region are defi ned.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Консервная отрасль, ресурсный потенциал, рынок, инструменты маркетинга, перерабатывающие предприятия (Консервна галузь, ресурсний потенціал, ринок, інструменти маркетингу, переробні підприємства) (Canning branch, resort potential, market, marketing instruments, processing enterprise)
Теми: За напрямами > Економіка
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Ірина Погончук
Дата розміщення: 15 Лют 2018 15:41
Остання зміна: 15 Лют 2018 15:41
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/6749

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент