Філософська концепція стратегії підприємства як чинник формування стратегій позиціювання

Козак, Л. В. (2011) Філософська концепція стратегії підприємства як чинник формування стратегій позиціювання. Фінансова система України. Наукові записки. Серія “Економіка” (Вип.16). pp. 159-167.

[thumbnail of 24.pdf] PDF - Published Version
Download (290kB)

Анотація

У статті здійснено оцінку теоретико-методологічних підходів трактування філософської концепції стратегії, визначено її вплив на формування інших складових стратегічного набору підприємства, зокрема стратегій позиціювання.
(In the article the theoretical and methodological approaches to interpretation of philosophical concept of strategy have been evaluated. The influence of this concept on the forming of other components of enterprise strategic mix, particularly positioning strategy, has been determined.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Стратегія, місія, бачення, стратегічні цілі, філософія функціонування підприємства (Strategy, mission, vision, strategic aims, operation of business philosophy)
Теми: За напрямами > Економіка
Підрозділи: Економічний факультет > Кафедра фінансів
Розмістив/ла: Ірина Погончук
Дата розміщення: 24 Тра 2018 07:42
Остання зміна: 24 Тра 2018 07:42
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7023

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент