Digital Repository of Ostroh Academy

Філософська концепція стратегії підприємства як чинник формування стратегій позиціювання

Козак, Л. В. (2011) Філософська концепція стратегії підприємства як чинник формування стратегій позиціювання. Фінансова система України. Наукові записки. Серія “Економіка” (Вип.16). pp. 159-167.

[img] PDF - Published Version
Download (290kB)

Abstract

У статті здійснено оцінку теоретико-методологічних підходів трактування філософської концепції стратегії, визначено її вплив на формування інших складових стратегічного набору підприємства, зокрема стратегій позиціювання. (In the article the theoretical and methodological approaches to interpretation of philosophical concept of strategy have been evaluated. The influence of this concept on the forming of other components of enterprise strategic mix, particularly positioning strategy, has been determined.)

Item Type: Article
Corporate Creators: Національний університет “Острозька академія”
Uncontrolled Keywords: Стратегія, місія, бачення, стратегічні цілі, філософія функціонування підприємства (Strategy, mission, vision, strategic aims, operation of business philosophy)
Subjects: by fields of science > Economics
Divisions: The College of Economics Management > The Department of Finance
Depositing User: Ірина Погончук
Date Deposited: 24 May 2018 07:42
Last Modified: 24 May 2018 07:42
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7023

Actions (login required)

View Item View Item