Digital Repository of Ostroh Academy

Характеристика структури та змісту тренінгової програми з оптимізації процесу метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності

Августюк, М. М. (M. Avhustyuk) (2016) Характеристика структури та змісту тренінгової програми з оптимізації процесу метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» (Вип.3). pp. 3-17. ISSN 966-7631-15-Х

[img] PDF - Published Version
Download (282kB)

Abstract

У статті обґрунтовано характеристику та зміст тренінгової програми з оптимізації процесу метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності студентів ВНЗ. Окреслені завдання кожної стадії розробленого тренінгу. Крім того, подано опис результатів її апробації. (The article provides the characteristics and content of the training program aiming to optimize the metacognitive monitoring process of educational activities of university students. Objectives of each stage of the developed training are established. The description of the results of testing is also presented.)

Item Type: Article
Corporate Creators: Національний університет «Острозька академія» (National University «Ostroh Academy»)
Uncontrolled Keywords: ілюзія знання, метакогнітивний моніторинг, навчальна діяльність, тренінг (illusion of knowing, metacognitive monitoring, educational activities, training)
Subjects: by fields of science > Psychology
Divisions: UNSPECIFIED
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 20 Jan 2019 12:27
Last Modified: 20 Jan 2019 12:27
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7484

Actions (login required)

View Item View Item