Функціональний аспект складних іменників (на матеріалі лексики маркетингу сучасної німецької мови) (Functional aspect of compound neologisms (based on marketing lexis materials of the modern german language)

Горбач, Оксана (Oksana Horbach) (2018) Функціональний аспект складних іменників (на матеріалі лексики маркетингу сучасної німецької мови) (Functional aspect of compound neologisms (based on marketing lexis materials of the modern german language). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: серія «Філологія» (4(72)). pp. 6-10.

[thumbnail of 4.pdf] PDF - Published Version
Download (498kB)

Анотація

Статтю присвячено дослідженню функціонального аспекту складних іменників лексики маркетингу сучасної німецької мови, а саме особливостям функціонування аналізованих лексичних одиниць. Активне функціонування складних іменників-термінів у неспеціальній літературі пов’язане із загальною тенденцією входження фахових мов до сфери існування літературної мови. Автор аналізує актуальні типології класифікацій мовних одиниць у сучасній лінгвістиці, виділяє комунікативно-інформативну, текстоутворюючу та словотвірно-номінативну функції. Функціонування аналізованих лексичних одиниць як прояв їх сутності відбувається з метою забезпечення комунікативного процесу між спеціалістами сфери маркетингу та у інформаційних матеріалах
суспільно-політичного та економічного змісту. Складні іменники служать засобом передачі (комунікації) спеціального знання та характеризуються семантичною ємністю, лаконічністю, інформативністю, здатністю точно та детально відображати явище або процес. Виконуючи текстоутворюючу функцію, складні іменники лексики маркетингу забезпечують зв’язаність (когезії)
та цілісність (когерентність) фахових текстів та виступають структурним засобом зв’язку, що сприяє зміцненню смислової зв’язаності тексту. Словотвірно-номінативна функція неологізмів відіграє значну роль у створенні зв’язаності фахового тексту, забезпечує його розгортання, оскільки словотвірні структури характеризуються повторюваністю лексичних основ, співвідношенням з синтаксичними конструкціями, наявністю внутрішнього контексту.
(The article is devoted to the study of the functional aspect of the complex nouns of the vocabulary of modern German language marketing, namely the peculiarities of the functioning of the analyzed lexical units. The active functioning of complex nouns-terms in non-specialist
literature is connected with the general tendency of the entry of professional languages into the sphere of the literary language existence, which contributes to their convergence and mutual influence. The author defines the concept of the use of the concept of «function», analyzes
the actual typologies of classifications of linguistic units in modern linguistics, highlights communicative-informative, text-creating and word-building-nominative functions. Functioning of the analyzed lexical units as a manifestation of their essence is to ensure a communication process between specialists in the field of marketing and information materials of socio-political and economic content. Complex nouns serve as a means of transferring (communicating) special knowledge, namely, specialist knowledge of marketing as an industry of
economic science, and are characterized by semantic capacity, conciseness, informativity, the ability to accurately and thoroughly reflect a phenomenon or process. It is the complex marketing nouns that provide the maximum amount of information to be transmitted to a minimum. By performing the text-forming function, complex nouns of the marketing vocabulary provide connectivity (cohesion) and integrity (coherence) of professional texts. The indicator of semantic unity of the text is the recurrence, which enhances the thematic connectivity of
the text. Composites can act as a structural means of communication, which helps to strengthen the semantic connectivity of the text. The word-nominative function of neologisms plays a significant role in creating the connectivity of the professional text, providing its deployment, as word-building structures are characterized by the repetition of lexical foundations, the correlation with syntactic constructions, the presence of the internal context.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: функція, складний іменник, функціонування, комунікація, термін (function, compound noun, function, communication, term)
Теми: За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 19 Лип 2019 11:20
Остання зміна: 19 Лип 2019 11:20
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7752

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент