Методичні поради до підвищення точності метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності в здобувачів вищої освіти засобами емоційного інтелекту

Августюк, М. М. (2022) Методичні поради до підвищення точності метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності в здобувачів вищої освіти засобами емоційного інтелекту. Вид-во НаУОА, Острог.

[thumbnail of Методичні поради.pdf] PDF - Published Version
Download (1MB)

Анотація

Методичні поради призначені для здобувачів вищої освіти, викладачів та психологів, а також усіх
суб’єктів пізнавальної діяльності, які працюють
з інформацією. У порадах висвітлено теоретичний
аспект вивчення взаємозв’язку емоційного інтелекту з ­основними характеристиками метапізнання
в навчальній діяльності студентів, окреслено можливі шляхи підвищення точності метакогнітивного
моніторингу навчальної діяльності в студентів засобами емоційного інтелекту.

Тип файлу: Книга
Additional Information: DOI 10.25264/20.09.2022/3
Теми: За напрямами > Психологія
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 17 Жов 2022 07:42
Остання зміна: 17 Жов 2022 07:42
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/8740

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент