Digital Repository of Ostroh Academy

Оцінка потреб споживачів як передумова формування ефективних стратегій позиціювання товарів та послуг.

Козак, Л.В. (L. Kozak) (2012) Оцінка потреб споживачів як передумова формування ефективних стратегій позиціювання товарів та послуг. Сталий розвиток економіки (3(13)). pp. 244-247.

[img] PDF
Download (154kB)

Abstract

У статті здійснено оцінку сучасних теоретико-методологічних підходів трактування сутності потреб споживачів та визначено їх вплив на формування ефективних стратегій позиціювання товарів та послуг. Автором запропоновано власний підхід щодо класифікації базових потреб, які слугують основою формування системи індивідуальних споживчих смаків та вподобань і, як наслідок, стратегічних пріоритетів підприємства. (The article has analyzed modern theoretical and methodological approaches to interpretation of consumer needs, determined their influence on the formation of effective positioning strategies of goods and services. The author gives his own approach to the classification of basic needs, which serve as the basis for the formation of individual consumer tastes and preferences and, consequently, the strategic priorities of the enterpris)

Item Type: Article
Corporate Creators: Національний університет "Острозька академія" (The National University of Ostroh Academy)
Uncontrolled Keywords: потреба, мотивація, купівельна поведінка споживачів, позиціювання товару. (need, motivation, consumer purchasing behavior, positioning of good.)
Subjects: by fields of science > Economics
Divisions: The College of Economics Management > The Department of Economic Theory
Depositing User: Бібліотекар Галина Цеп'юк
Date Deposited: 10 Sep 2012 13:15
Last Modified: 10 Sep 2012 13:15
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1422

Actions (login required)

View Item View Item