Оцінка потреб споживачів як передумова формування ефективних стратегій позиціювання товарів та послуг.

Козак, Л.В. (L. Kozak) (2012) Оцінка потреб споживачів як передумова формування ефективних стратегій позиціювання товарів та послуг. Сталий розвиток економіки (3(13)). pp. 244-247.

[thumbnail of Kozak_10.09.2012.pdf] PDF
Download (154kB)

Анотація

У статті здійснено оцінку сучасних теоретико-методологічних підходів трактування сутності потреб споживачів та визначено їх вплив на формування ефективних стратегій позиціювання товарів та послуг. Автором запропоновано власний підхід щодо класифікації базових потреб, які слугують основою формування системи індивідуальних споживчих смаків та вподобань і, як наслідок, стратегічних пріоритетів підприємства.
(The article has analyzed modern theoretical and methodological approaches to interpretation of consumer needs, determined their influence on the formation of effective positioning strategies of goods and services. The author gives his own approach to the classification of basic needs, which serve as the basis for the formation of individual consumer tastes and preferences and, consequently, the strategic priorities of the enterpris)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: потреба, мотивація, купівельна поведінка споживачів, позиціювання товару. (need, motivation, consumer purchasing behavior, positioning of good.)
Теми: За напрямами > Економіка
Підрозділи: Економічний факультет > Кафедра економічної теорії
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 10 Вер 2012 13:15
Остання зміна: 10 Вер 2012 13:15
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1422

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент