Цифровий архів Острозької академії

Когнітивний дисонанс як інструмент зниження рівня плагіату. (Cognitive dissonance as an instrument for plagiarism reducing.)

Коцюк, Ю. (Y. Kotsyuk) (2013) Когнітивний дисонанс як інструмент зниження рівня плагіату. (Cognitive dissonance as an instrument for plagiarism reducing.). Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.24). с. 56-61.

[img] PDF - Опублікована Версія
Download (405kB)

Резюме

У статті розглядаються фактори, які спричиняють когнітивний дисонанс у сприйнятті такого явища, як плагіат і, як наслідок, дозволяють знизити його рівень. (The article deals with the factors that cause cognitive dissonance in the appreciation of such a notion as plagiarism and as a result, decreases its level.)

Тип елементу: Стаття
Корпоративні автори: Національний університет "Острозька академія" (The National University of Ostroh Academy)
Неконтрольовані ключові слова: Плагіат, запозичення, когнітивний дисонанс, психологічний комфорт. (Plagiarism, borrowing, cognitive dissonance, psychological comfort.)
Теми: За напрямами > Психологія
Підрозділи: Факультет політико-інформаційного менеджменту > Кафедра документознавства та інформаційної діяльності
Користувач, що депонує: Галина Цеп'юк
Дата внесення: 06 Лист 2013 08:13
Останні зміни: 06 Лист 2013 08:13
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/2453

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу