Digital Repository of Ostroh Academy

СПЕЦИФІКА ФОРМУВАННЯ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНИХ ВНЗ УКРАЇНИ (THE PECULIARITY OF DIALOGUE SPEECH FORMATION OF THE FOREIGN STUDENTS OF THE MEDICAL HIGHER EDUCATIONAL ESTABLISHMENT IN UKRAINE)

Іванишин, Г. (H. Ivanyshyn) (2014) СПЕЦИФІКА ФОРМУВАННЯ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНИХ ВНЗ УКРАЇНИ (THE PECULIARITY OF DIALOGUE SPEECH FORMATION OF THE FOREIGN STUDENTS OF THE MEDICAL HIGHER EDUCATIONAL ESTABLISHMENT IN UKRAINE). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка» (Вип.29). pp. 121-124.

[img] PDF - Published Version
Download (1MB)

Abstract

У статті досліджено проблеми специфіки формування діалогічного мовлення іноземних студентів медичних ВНЗ України з метою набуття готовності майбутніх лікарів-іноземців до професійної діяльності. Розглянуто сфери спілкування студентів та пріоритетні форми їх діалогічного мовлення з урахуванням екстралінгвальних чинників, що впливають на мовну особистість фахівця. (The article deals with the problem of the formation of specific dialogue speech foreign medical students in order to attain Ukraine of future doctors to foreign occupation. Considered the scope and priority communication students form their dialogue speech given extralinguistic factors that influence the linguistic identity specialist.)

Item Type: Article
Corporate Creators: Івано-Франківський національний медичний університет
Uncontrolled Keywords: Діалогічне мовлення іноземних студентів, сфери спілкування, професійно орієнтоване спілкування, навчально-професійне мовлення, екстралінгвальні чинники (Dialogic speech foreign students sphere of communication, professionally oriented communication, training and professional speech, extralinguistic factors)
Subjects: by fields of science > Education > Pedagogics
Divisions: UNSPECIFIED
Depositing User: Бібліотекар Галина Цеп'юк
Date Deposited: 25 Feb 2015 15:25
Last Modified: 25 Feb 2015 15:25
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3530

Actions (login required)

View Item View Item