ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ В ІСТОРІЇ ВІТЧИЗНЯНОЇ ПЕДАГОГІКИ І ШКОЛИ (Educational Technology of Spiritual and Moral Education of Children in the History of National Education and School)

Сіданіч, І. (I. Sidanich) (2014) ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ В ІСТОРІЇ ВІТЧИЗНЯНОЇ ПЕДАГОГІКИ І ШКОЛИ (Educational Technology of Spiritual and Moral Education of Children in the History of National Education and School). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.27). pp. 125-132.

[thumbnail of 31.pdf] PDF - Published Version
Download (278kB)

Анотація

Стаття присвячена аналізу сучасних наукових досліджень в історії педагогіки і вітчизняної школи, опису педагогічних технологій духовно-морального виховання дітей у вітчизняній школі початку ХХІ ст., технології комуністичного виховання радянського періоду, соціально-виховні технології ХХ ст. Характеризується вітчизняна педагогіка і школа у контексті цивілізаційної виховної стратегії.
Виховання розуміється у широкому значенні поняття, коли в його систему входять і освітні структури, і різні типи виховання – родинне, шкільне, духовно-моральне, суспільне як суто виховні технології.
Виховання особистості як процес формування у неї соціально значущих рис шляхом спадкового засвоєння минулого досвіду для наступного активного та свідомого виконання певних суспільних функцій у різноманітних сферах діяльності, а також нових знань і умінь для самостійної орієнтації в житті, безпосередньо пов’язане з культурою цивілізацій.
(The article analyzes the current research in the history of education and the national school, describing
pedagogical techniques of spiritual and moral education of children at the national school at the beginning of twentyfirst
century, communist education technology of the Soviet period, social and educational technology of the twentieth
century. National education and the school in the context of civilizational educational strategy are haracterized.
Education is understood in a broad sense the concept when this system includes educational structures, and
various types of education – family, school, spiritual, moral, social as purely educational technology. Individual
education as the formation of his or her socially important traits inherited through the assimilation of past
experience to the next active and conscious fulfillment of certain public functions in a variety of fields, as well as
new knowledge and skills for self-orientation in life is directly related to the culture of civilizations.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: педагогічні технології духовно-морального і комуністичного виховання дітей, соціально-виховні технології, цивілізаційна виховна стратегія (Educational technology of spiritual and communist upbringing, social and educational technology, civilization educational strategy)
Теми: За напрямами > Освіта > Педагогіка
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 01 Кві 2015 12:21
Остання зміна: 01 Кві 2015 12:21
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3629

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент