Digital Repository of Ostroh Academy

СУЧАСНИЙ ПРАВОСЛАВНО-КАТОЛИЦЬКИЙ ДІАЛОГ У КУЛЬТОВО-ОБРЯДОВІЙ ПЛОЩИНІ: УКРАЇНСЬКИЙ КОНТЕКСТ (Modern Orthodox – Catholic dialogue of religious-ritual plane: Ukrainian contex)

Бойко, I. (I. Boyko) (2015) СУЧАСНИЙ ПРАВОСЛАВНО-КАТОЛИЦЬКИЙ ДІАЛОГ У КУЛЬТОВО-ОБРЯДОВІЙ ПЛОЩИНІ: УКРАЇНСЬКИЙ КОНТЕКСТ (Modern Orthodox – Catholic dialogue of religious-ritual plane: Ukrainian contex). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Історичне релігієзнавство» (Вип.12). pp. 38-47.

[img]
Preview
PDF - Published Version
Download (236kB) | Preview

Abstract

Розглянуто сучасний стан православно-католицького діалогу у культово-обрядовій царині в українському контексті. З часу відходу християнських конфесій від принципу «сотеріологічного ексклюзивізму» спостерігається позитивна екуменічна динаміка. Окреслено основні площини культово-обрядової взаємодії, практика яких здійснюється у повсякденному служінні. Охаракте- ризовано їх практичне наповнення, визначено перспективи та тенденції розвитку православно-католицького діалогу в сучасній Україні. (The current state of the Orthodox-Catholic dialogue in the field of cult-ritual in the Ukrainian context reviewed. Since the departure of Christian denominations of the principle of «soteriological exclusivism» a positive ecumenical dynamics observed. Outlined the basic plane cult-ritual interaction, which the practice in everyday service. Characterized their practical content, defined perspectives and trends of development of Orthodox-Catholic dialogue in modern Ukraine.)

Item Type: Article
Corporate Creators: UNSPECIFIED
Uncontrolled Keywords: Культ, обряд, конфесія, Церква, діалог, таїнства, Літургія, сопричастя (cult, ritual, confession, Church, dialogue, sacraments, Liturgy, communion)
Subjects: by fields of science > Religion
Divisions: UNSPECIFIED
Depositing User: Бібліотекар Галина Цеп'юк
Date Deposited: 10 Nov 2015 10:33
Last Modified: 10 Nov 2015 10:33
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3941

Actions (login required)

View Item View Item