Маніпулятивний аспект телевізійної політичної реклами

Жук, Л. (2009) Маніпулятивний аспект телевізійної політичної реклами. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 58-67.

[thumbnail of 1_09_3.pdf] PDF
Download (531kB)

Анотація

У статті висвітлено суть маніпуляції як технології
впливу та її основних ознак. Пояснено характер використання маніпулятивних засобів у політичній рекламі. Показано основні способи маніпуляції в політичній телевізійній рекламі, використання яких відбувалося під час передвиборної кампанії 2007 року в Україні.

Тип файлу: Стаття
Теми: За напрямами > Керування підприємствами. Менеджмент > Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 18 Кві 2011 12:38
Остання зміна: 18 Кві 2011 12:38
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/408

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент