Digital Repository of Ostroh Academy

Маніпулятивний аспект телевізійної політичної реклами

Жук, Л. (2009) Маніпулятивний аспект телевізійної політичної реклами. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 58-67.

[img] PDF
Download (531kB)

Abstract

У статті висвітлено суть маніпуляції як технології впливу та її основних ознак. Пояснено характер використання маніпулятивних засобів у політичній рекламі. Показано основні способи маніпуляції в політичній телевізійній рекламі, використання яких відбувалося під час передвиборної кампанії 2007 року в Україні.

Item Type: Article
Corporate Creators: UNSPECIFIED
Subjects: by fields of science > Management of enterprises. Management > Advertising. Information System. PR
Навчальні матеріали та презентації
Divisions: The College of Political Studies and Information Management > The Department of Documentation and Information Activities
Depositing User: Пров. б-р Наталя Денисенко
Date Deposited: 18 Apr 2011 12:38
Last Modified: 18 Apr 2011 12:38
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/408

Actions (login required)

View Item View Item