Реалізація принципу доступності в процесі формування поняття числової послідовності у студентів вищої школи

Пасічник, Я.А. (Ya. Pasichnyk) (2009) Реалізація принципу доступності в процесі формування поняття числової послідовності у студентів вищої школи. Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.13. pp. 375-389.

[thumbnail of 16.pdf] PDF
Download (617kB)

Анотація

У статті розкривається проблема реалізації принципу
доступності в процесі вивчення теми “Послідовності і границі” у вищій школі. Авторка вказує на те, що організація процесу вивчення матеріалу з опорою на запропонований нею методичний підхід, шляхом реалізації дидактичного принципу доступності, забезпечує свідоме оволодіння студентами не тільки положеннями з теми “Послідовності”, а й взагалі базовими знаннями з курсу математики (The article analyzes the problem of realizing the principle of simplicity in the course of learning the topic “Sequences and Limits” in the High School. The author points out that organizing
the process of learning material based on the methodological approach the suggests, by means of implementation of didactic principle of simplicity, provides conscious mastering not only of the principles on topic “Sequences” but also of basic knowledge in mathematics.)

Тип файлу: Стаття
Теми: За напрямами > Освіта > Педагогіка
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Економічний факультет > Кафедра економічної теорії
Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 30 Вер 2011 12:58
Остання зміна: 30 Вер 2011 12:58
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1079

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент