Особливості мета когнітивних суджень студентів та їхній взаємозв’язок із самооцінкою

Волошина , В. О. (V. Voloshyna) (2011) Особливості мета когнітивних суджень студентів та їхній взаємозв’язок із самооцінкою. Студентські наукові записки. Серія “Соціально-політичні науки” (Вип. 3). pp. 241-255.

[thumbnail of Voloshyna_02.04.12.pdf.pdf] PDF - Published Version
Download (416kB)

Анотація

В статті здійснено аналіз експериментального дослідження метакогнітивних суджень, а саме розглянуті наступні питання, по-перше судження про легкість вивчення (EOLs) і судження про вивчене (JOLs) в перспективі часу (наскільки відрізняються обмежені в часі та необмежені в часі EOLs і JOLs), їх прогностична валідність відносно майбутнього відтворення, та, власне підґрунтя даних суджень (зовнішні та мнемонічні передумови), по-друге, дослідження внутрішнього зв’язку між EOLs, миттєвими та відкладеними JOLs, і останнє, дослідження зв’язку між метакогнітивними судженнями та рівнем самооцінки особистості.(In the current research we decided to investigate the following aims: first, do EOLs and JOLs of word pairs under time pressure differ from those made without any time pressure with respect to the predictive validity of the EOLs and JOLs towards later cued recall and the underlying basis of the judgments (extrinsic cues); second, to investigate the intercorrelations between EOLs and immediate and delayed JOLs, and the last, to investigate the connection between JOL and self estimation.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Судження про легкість вивчення (EOLs), судження про вивчене (JOLs), метапам’ять, запам’ятовування, самооцінка. (Ease of Learning, Judgment of Learning, metamemory, Learning, self-estimation.)
Теми: За напрямами > Психологія
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 02 Кві 2012 08:55
Остання зміна: 02 Кві 2012 11:55
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1259

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент