Гендерний аспект реклами на сторінках друкованих ЗМІ (A genderniy aspect of advertising is on the pages of printing mass-media)

Маслова, Ю. П. (Y. Maslova) (2009) Гендерний аспект реклами на сторінках друкованих ЗМІ (A genderniy aspect of advertising is on the pages of printing mass-media). Науковий вісник (475). pp. 594-598.

[thumbnail of maslova4 120412.pdf] PDF - Published Version
Download (215kB)

Анотація

У статті здійснено лінгвістичний аналіз рекламних текстів, опублікованих на сторінках друкованих ЗМІ, через призму гендерної проблематики
(In the article gender problems are analysed in the texts of advertising on the pages of mass-media)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: гендер, реклама, рекламний текст, проблема гендерної рівності (gender, advertising, publicity text, problem of gender equality)
Теми: За напрямами > Гендерні дослідження
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 17 Кві 2012 08:12
Остання зміна: 17 Кві 2012 08:12
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1304

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент