The use of manipulative techniques in advertising (Використання маніпулятивних технологій у рекламі )

Костюченко, О. (Kostiuchenko O.) and Скалій, А. (Skaliy A.) and Жуков , В. ( W. Zukow ) (2012) The use of manipulative techniques in advertising (Використання маніпулятивних технологій у рекламі ). Current problems of advertisement and image in economy and tourism. pp. 31-37.

[thumbnail of kostiuchenko_130225.pdf] PDF
Download (71kB)

Анотація

The article provides a theoretical analysis of peculiarities of using manipulation technology in creating advertising messages which effectively influence the target audience (У статті здійснено теоретичний аналіз особливостей використання маніпулятивних технологій у створенні рекламних повідомлень з метою ефективного впливу на цільову аудиторію)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Hypnosis, neurolinguistic programming, advertising (Гіпноз, нейролінгвістичне програмування, реклама)
Теми: За напрямами > Керування підприємствами. Менеджмент > Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 25 Лют 2013 10:36
Остання зміна: 25 Лют 2013 10:36
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1645

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент