Вибір бренду як об'єкт впливу сучасних маркетологів

Дарда, С. (S. Darda) and Жижко, А. (Zhyzhko) (2013) Вибір бренду як об'єкт впливу сучасних маркетологів. Матеріали міждисциплінарної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених «Проблема вибору: психологічний, суспільно-політичний та інформаційний аспекти» (29 лист. 2012 р., м. Острог.). pp. 22-27.

[thumbnail of 5.pdf] PDF
Download (3MB)

Анотація

Сьогодні проблема вибору не обмежується лише політичною
сферою. З цим питанням зустрічається і звичайний покупець супермаркету.
Який
ніколи
не
зізнається,
що
більша
частина
продуктів

в його кошику – це не товари, які йому необхідні, а ті,
рекламу яких він нещодавно переглядав, або ж кіногерой його
улюбленого фільму користується саме ними (Today the problem of choice is not limited to the political sphere.
Ordinary supermarket’s customer meets with this question. He never
admits that most of the products in his basket – it’s not products that he
needs. There are those products whose advertising he recently revised
or film star of his favorite movie uses them)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: бренд, рroduct placement, крос-промоушн, ліцензування, Talent Relations, брендинг (brand, rroduct placement, cross-promotion, licensing, Talent Relations, branding)
Теми: За напрямами > Керування підприємствами. Менеджмент > Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 21 Бер 2013 08:13
Остання зміна: 21 Бер 2013 08:13
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1705

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент