Політична реклама як засіб розвитку комунікативного дискурсу

Макогончук, О. (О. Makohonchuk) (2013) Політична реклама як засіб розвитку комунікативного дискурсу. Матеріали міждисциплінарної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених «Проблема вибору: психологічний, суспільно-політичний та інформаційний аспекти» (29 лист. 2012 р., м. Острог.). pp. 59-64.

[thumbnail of 12.pdf] PDF
Download (3MB)

Анотація

У статті розкрито теоретичні можливості вивчення політичної
реклами
як
елемента
розвитку
соціальної
комунікації
та

описано
переваги
і недоліки
впливів різних типів реклами (The article explores the theoretical possibilities of studying political
advertisement as the element of the system of social communication.
and describes the advantages and disadvantages of different types of
advertising influences)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: політична реклама, типи політичної реклами, ефективність політичної реклами (political advertisement, types of political advertisement, effectiveness of political advertising)
Теми: За напрямами > Керування підприємствами. Менеджмент > Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 21 Бер 2013 13:08
Остання зміна: 21 Бер 2013 13:15
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1720

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент