Психологічні особливості розвитку комунікативної компетентності на основі соціальної категоризації студентів. (Psychological characteristics of communicative competence from students’ social categorization perspective.)

Іванюк, Н. (N. Ivanyuk) (2013) Психологічні особливості розвитку комунікативної компетентності на основі соціальної категоризації студентів. (Psychological characteristics of communicative competence from students’ social categorization perspective.). Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.24). pp. 47-51.

[thumbnail of Ivaniuk_NZ_PSY_Vyp_24.pdf] PDF - Published Version
Download (316kB)

Анотація

У статті відображено результати теоретичного й емпіричного дослдіження щодо розуміння соціальної категоризації в концептуальному полі соціальної когніції. Окреслено вплив соціальної категоризації на утворення соціальних схем та встановлено психологічні особливості розвитку соціальної категоризації як чинника комунікативної компетентності студентів.
(The article considers the achievement of psychological science in understanding social categorization in the conceptual field of social cognition. The impact of social categorization in the formation of social schemes are revealed. Psychological peculiarities of social categorization as a factor of communicative competence are defined.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Когніція, соціальна категоризація, стереотипізація, репрезентації, схеми, комунікативна компетентність. (Cognition, social categorization, stereotyping, representation scheme, communicative competence.)
Теми: За напрямами > Психологія
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 05 Лис 2013 15:24
Остання зміна: 05 Лис 2013 15:24
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/2451

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент