Когнітивний розвиток як чинник формування хронологічних знань підлітків в процесі вивчення історії. (Cognitive development as a factor of chronological knowledge of adolescents in course of study history.)

Малецька, Т. (T. Maletska) (2013) Когнітивний розвиток як чинник формування хронологічних знань підлітків в процесі вивчення історії. (Cognitive development as a factor of chronological knowledge of adolescents in course of study history.). Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.24). pp. 67-71.

[thumbnail of Maletska_NZ_PSY_Vyp_24.pdf] PDF - Published Version
Download (269kB)

Анотація

Стаття акцентує увагу на формуванні хронологічних знань учнів 5-7 класів за допомогою когнітив-ного розвитку підлітків. Мета статті - простежити впливи навчального предмета «історія» на когні-тивну сферу дитини, запропонувати прийоми розвитку когнітивнихумінь учнів 5-7 класів при формуванні хронологічних знань, назвати чинники впливу когнітивного розвитку підлітків на процес формування хронологічних знань. У цьому контексті актуальним завданням є визначення регулятивної ролі різних психологічних властивостей, які є внутрішніми умовами продуктивного навчання, що визначає специфічність їхнього впливу при виборі методів навчання, організації навчальних занять і самостійної роботи учнів.

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Знання, хронологічні знання, когнітивний розвиток, когнітивні процеси, підлітки, прийоми розвитку когнітивнихумінь. (Knowledge, chronological knowledge, cognitive development, cognitive processes, adolescents, methods of cognitive skills.)
Теми: За напрямами > Психологія
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 06 Лис 2013 12:43
Остання зміна: 06 Лис 2013 12:43
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/2456

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент