ДУХОВНО-МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ ЗАСОБАМИ КУЛЬТУРОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ У 8-9 КЛАСАХ ( Spiritual and Moral Students’ Education by Facilities of Kulturology Education on the Ukraine’s History Lessons in 8 – 9 Classes)

Гаврилюк, Ж. М. (Gavriluk Zh.M.) (2012) ДУХОВНО-МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ ЗАСОБАМИ КУЛЬТУРОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ У 8-9 КЛАСАХ ( Spiritual and Moral Students’ Education by Facilities of Kulturology Education on the Ukraine’s History Lessons in 8 – 9 Classes). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 191-198.

[thumbnail of 27.pdf] PDF
Download (287kB)

Анотація

Стаття присвячена проблемі реалізації виховного потенціалу
культурологічного
змісту
шкільного
підручника
історії.
Автор

аналізує

особливість та відмінність тем культури в структурі
курсу історії України, зазначаючи, що шкільний підручник з історії
є
засобом
інтеграції
історичної
науки
й
освіти
на
всіх
ланках

її
функціонування (The article is devoted to the problem of realization cultural and
educational science in the school textbook of history. An author
specifies the features and culture difference in the structure of
Ukrainian history course. Creating a school textbook on history
involves the integration of historical science and education on all
levels of its functioning)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: гуманізація, культуровідповідність, духовні цінності, культурологічний підхід, пол культурність (humanizing, spiritual values, culturological approach, multiculturalness)
Теми: За напрямами > Освіта
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 07 Лис 2013 10:14
Остання зміна: 07 Лис 2013 10:14
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/2489

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент