Нова форма педагогічної діагностики для домашнього навчання з використанням інформаційних технологій. (А Novel form of pedagogical diagnosis for the home schooling using information technology - a case study.)

Дзікомська, А. (A. Dzikomska) (2013) Нова форма педагогічної діагностики для домашнього навчання з використанням інформаційних технологій. (А Novel form of pedagogical diagnosis for the home schooling using information technology - a case study.). Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.24). pp. 140-148.

[thumbnail of NZ_PSY_Vyp_24.140-148.pdf] PDF - Published Version
Download (301kB)

Анотація

Проблематикою статті є інноваційні форми педагогічної діагностики для використання в умовах домашнього навчання. Стаття є тематичним дослідженням процедури занять із використанням сучасних педагогічних інформаційних технологій, що проводиться в приватному педагогічно-психологіному консультаційному центрі педагогами «Homo Creator» в Ополі. Цей заклад є першим у Польщі започаткований у 2010 році, для дітей польських емігрантів, які разом із перебуванням у країні, одночасно, мають можливість брати участь у польській системі освіти з використанням домашнього навчання. Автор статті, яка є директором клініки, описує низку формальних труднощів - юридичних і навіть психологічних, які мають бути поступово подолані, щоб проводити діагностування польських дітей, що живуть у різних місцях по всьому світу, без потреби їхати до Польщі. Використання з цією метою інтернет-комунікатора вимагало, згідно з рекомендаціями освітніх влад, що трактують дослідження он-лайн як казус в дотихча-совій практиці, віднесення до юридичних постулатів, а також науковців із галузі педагогіки та психології. Як видно з наведених у статті тверджень - польський закон не забороняє освітніх досліджень такої форми, а з психологічної точки зору є повністю надійним і навіть більш комфортним, ніж при стаціонарному опитуванні. Розроблені клінікою «Homo Creator» методи авторського дослідження були позитивно розглянуті і тепер стають доступними для інших, даючи змогу брати участь в описаному проекті.
(Subject of article applies innovative forms of pedagogical diagnosis - drawn up for the purpose of home schooling. The paper is a case study describing the test procedure with the use of modern pedagogical information technology, which is being conducted in the private pedagogical and psychological consultation center «Homo Creator» by pedagogues in Opole. This facility is the first in Poland, founded in 2010 for children of Polish immigrants who, along with being in the country at the same time have the opportunity to participate in the Polish education system using home schooling. The author, who is also the director of the clinic, describes a number of formal challenges - legal and even psychological, which had to be gradually overcome in order to be able to diagnose the Polish children living in many different places around the globe, without having to come to Poland. Use of this purpose to IM require, according to the education authorities dealing on-line survey as a kind of casus in the current practice of relying on the opinions of lawyers and academics in the fields ofpsychology and pedagogy. However, as the article referenced in the opinion, Polish law does not prohibit educational studies such form and in terms of psychological reality it is completely reliable and even more comfortable for children than inpatient survey. Developed by Clinic «Homo Creator» copyright research methods have also been positively reviewed and now made available to other services, allowing taking part in the described project.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Домашнє навчання, психолого-педагогічне консультування, он-лайн діагностика, інформаційні технології, педагогічні дослідження он-лайн, психологічний діагноз. (Home schooling, psychological and pedagogical counseling, on-line diagnostics, information technology, educational research online, psychological diagnosis.)
Теми: За напрямами > Психологія
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 07 Лис 2013 14:29
Остання зміна: 07 Лис 2013 14:29
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/2507

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент