ЗМІСТОВІ І СТРУКТУРНІ ОСОБЛИВОСТІ УРОКІВ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ У СЕРЕДНІХ КЛАСАХ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ ЗА КОМПЕТЕНТНІСНИМ ПІДХОДОМ (THE CONCEPTUAL AND STRUCTURAL FEATURES OF THE SPEECH DEVELOPMENT LESSONS IN THE SECONDARY SCHOOL (BASED ON THE COMPETENCE APPROACH)

Лещенко, Г. (H. Leshchenko) (2014) ЗМІСТОВІ І СТРУКТУРНІ ОСОБЛИВОСТІ УРОКІВ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ У СЕРЕДНІХ КЛАСАХ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ ЗА КОМПЕТЕНТНІСНИМ ПІДХОДОМ (THE CONCEPTUAL AND STRUCTURAL FEATURES OF THE SPEECH DEVELOPMENT LESSONS IN THE SECONDARY SCHOOL (BASED ON THE COMPETENCE APPROACH). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка» (Вип.29). pp. 54-58.

[thumbnail of Leshchenko_NZ_Vyp_29.pdf] PDF - Published Version
Download (1MB)

Анотація

У статті розглянуто змістові і структурні особливості уроків розвитку мовлення у середніх класах
загальноосвітньої школи за компетентнісним підходом. Презентовано дидактичну структуру уроків розвитку мовлення та шляхи комплексної реалізації усіх змістових ліній, що сприяє формуванню комунікативної компетенції як мети шкільного курсу української мови за компетентнісним підходом. Основну увагу зосереджено на тих структурних елементах уроку, які сприяють підготовці та створенню власних висловлювань на ситуаційній основі.
(The article considers the conceptual and structural features of the lessons of speech development on competency
approach. Presented didactic structure lessons speech development, which contributes to the formation of
communicative competence as a goal the school course of Ukrainian language for competency approach. Focus
on those structural elements of the lesson, which contribute to the preparation and creation of own statements on
situating basis.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Комунікативна спрямованість шкільного курсу української мови, компетентнісний підхід, комунікативна компетенція, урок розвитку мовлення, ситуативні завдання, текст, дидактична структура, зміст уроку, структурні елементи, мовленнєво-комунікативні вміння (Сommunicative orientation of the school course of Ukrainian language, competence approach, communicative competence, lesson speech development, situational tasks, text, didactic structure, the content of the lesson, structural elements, speech-communicative skills)
Теми: За напрямами > Освіта > Педагогіка
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 24 Лют 2015 09:49
Остання зміна: 24 Лют 2015 09:49
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3522

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент