З ДОСВІДУ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПУ АКТИВНОСТІ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ (The Experience Of The Application Of Principle Of Activity In Teaching Foreign Languages)

Гаврилюк, Н. (N. Havryliuk) (2014) З ДОСВІДУ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПУ АКТИВНОСТІ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ (The Experience Of The Application Of Principle Of Activity In Teaching Foreign Languages). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.30). pp. 35-38.

[thumbnail of Havryliuk_NZ_Vyp_30.pdf] PDF - Published Version
Download (1MB)

Анотація

У статті обґрунтовується важливість використання теорії розвитку винахідницьких завдань (ТРВЗ)– методики у викладанні іноземної мови. Детально описуються прийоми та методи цієї методики.
(The importance of creativity realization is highlighted in this article. Some methods of teaching are defined.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: ТРВЗ – методика, студент-суб’єкт (Сreativity, student-subject)
Теми: За напрямами > Освіта
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 17 Бер 2015 13:27
Остання зміна: 17 Бер 2015 13:27
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3578

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент