Використання архетипів в сучасній телевізійній рекламі

Нечипорук, Т. (2009) Використання архетипів в сучасній телевізійній рекламі. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 120-127.

[thumbnail of 1_09_8.pdf] PDF
Download (435kB)

Анотація

У статті розглянуто застосування архетипів в телевізійній рекламі, особливості їх впливу на сприйняття аудиторією спрямованих на неї рекламних звернень та доведено, що вони значною мірою визначають поведінку споживача при прийнятті ним рішення про покупку.

Тип файлу: Стаття
Теми: За напрямами > Загальний відділ > Культурологія
За напрямами > Керування підприємствами. Менеджмент > Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 18 Кві 2011 13:27
Остання зміна: 18 Кві 2011 13:27
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/413

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент