Рефлексія під час педагогічної практики як один із чинників формування професійної компетентності майбутніх учителів іноземної мови

Сердюк, Н. (N. Serdiuk) (2015) Рефлексія під час педагогічної практики як один із чинників формування професійної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.54). pp. 64-67.

[thumbnail of 27.pdf]
Preview
PDF - Published Version
Download (282kB) | Preview

Анотація

Стаття присвячена проблемі педагогічної рефлексії майбутніх учителів іноземної мови під час їх педагогічної
практики в школі. Визначено роль рефлексії під час практики у процесі формування професійної компетентності
майбутніх учителів іноземної мови. Виявлено першочергові та основні кроки педагогічної рефлексії студента-практиканта; запропоновано засоби, якими ці кроки можуть бути реалізовані.
(The article deals with the problem of the future foreign language teachers’ pedagogical reflection during a teaching practice at school. The role of such reflection in the process of the foreign language teachers’ professional competence formation was analized. The prior and basic steps in the practice-teacher’s pedagogical reflection were identified; the means for realizing of these steps were proposed in the article.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Професійна компетентність, педагогічна практика, майбутній вчитель іноземної мови, рефлексія,засоби, щоденник вчителя ( professional competence, teaching practice, future foreign language teacher, reflection, means, teacher’s diary)
Теми: За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 28 Січ 2016 09:05
Остання зміна: 28 Січ 2016 09:05
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/4159

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент