Методика навчання іноземній мові у вищій школі за граматико-перекладним методом

Сторчак, М. (M. Storchak) (2015) Методика навчання іноземній мові у вищій школі за граматико-перекладним методом. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.54). pp. 70-72.

[thumbnail of 29.pdf]
Preview
PDF - Published Version
Download (277kB) | Preview

Анотація

Досліджено граматико-перекладний метод навчання іноземній мові у вищому навчальному закладі. Метод спрямовано на формування у студентів навичок читання та перекладу навчальних текстів шляхом вивчення граматичних правил, а також на розвиток логічного мислення за допомогою вправ та писемного мовлення. Визначено основні принципи граматико-перекладного методу, його недоліки та переваги.
(The grammar-translation method to teach a foreign language at university is presented. The method is aimed at the formation of students’ reading and translation skills using educational texts by studying grammar rules, as well as the development of logical thinking through exercises and the written language. The basic principles of the grammar-translation method are provided. The advantages and disadvantages of the method are described.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Граматико-перекладний метод, навичка читання та перекладу, навчальний текст, граматичне правило, логічне мислення, писемне мовлення (Grammar-translation method, reading and translation skill, educational text, grammar rule, logical thinking, written language)
Теми: За напрямами > Освіта
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 28 Січ 2016 11:04
Остання зміна: 28 Січ 2016 11:04
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/4161

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент