Спектральні характеристики німецьких голосних в озвученій рекламі

Гамалія, В. (V. Hamaliia) (2015) Спектральні характеристики німецьких голосних в озвученій рекламі. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.52). pp. 64-67.

[thumbnail of 24.pdf] PDF - Published Version
Download (391kB)

Анотація

У статті висвітлюються результати експериментально-фонетичного дослідження, спрямованого на вивчення
закономірностей реалізації довгих голосних фонем в озвучених німецькомовних рекламних повідомленнях. На основі
акустичного аналізу встановлено спектральні характеристики довгих голосних фонем у сучасній німецькомовній
рекламі.
(The article presents the results of the experimental studies and focuses on the spectral characteristics of long German vowels in the voiced advertising text. According to the acoustic analysis spectral characteristics of German long vowels in a voiced advertising text are revealed.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Довгі голосні, озвучений рекламний текст, спектральні характеристики (Long vowels, voiced advertising text, spectral parameters.)
Теми: За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури > Лінгвістика. Мовознавство
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 25 Бер 2016 09:04
Остання зміна: 25 Бер 2016 09:04
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/4444

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент