Функціональні особливості слоганів кіноіндустрії США

Майська, А. (A. Maiska) (2015) Функціональні особливості слоганів кіноіндустрії США. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.52). pp. 166-168.

[thumbnail of 58.pdf] PDF - Published Version
Download (308kB)

Анотація

У статті розглядаються американські кінослогани різних епох (згідно з періодизацією, впровадженою в кінознавстві). Вивчено їх спрямування і функції. Схарактеризовано мовленнєві особливості кінослоганів різних періодів і
відмічено роль мовленнєвих засобів у досягненні комунікативного впливу кінослоганів на глядача. Продемонстровано взаємозв’язок між певними мовленнєвими засобами та спрямуванням/функцією кінослогана/
(The article considers American film taglines according to the periodization recognized in film studies. The orientation and the function of the film taglines have been studied. The linguistic peculiarities of film taglines of various periods have been characterized and the role of linguistic means in the communicative impact achievement has been revealed. The connection between the particular linguistic means and the tagline orientation/function has been demonstrated.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Кінослоган, спрямування слогана, функція слогана, інформативний слоган, іміджевий слоган, комунікативний вплив (Film tagline, tagline orientation, tagline function, informative tagline, image-buildimg tagline, communicative impact)
Теми: За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 08 Кві 2016 12:07
Остання зміна: 08 Кві 2016 12:07
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/4485

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент