Тенденції у навчанні ділової англійської мови на сучасному етапі розвитку інформаційного суспільства

Огурцова, О. (O. Ohurtsova) (2015) Тенденції у навчанні ділової англійської мови на сучасному етапі розвитку інформаційного суспільства. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.52). pp. 208-210.

[thumbnail of 72.pdf] PDF - Published Version
Download (278kB)

Анотація

У статті розглядається питання можливості інтенсифікації навчання ділової англійської мови на сучасному
етапі розвитку інформаційного суспільства. Зокрема, аналізується питання щодо організації навчання ділової англійської мови на основі цифрового освітнього простору, створеному з використанням програмного забезпечення
системи Moodle, застосування елементів систем штучного інтелекту для забезпечення ефективного управління
навчальною діяльністю студентів, використання комп’ютерних ігор і комп’ютерних симуляцій у навчанні.
(The purpose of this article is to investigate how the latest achievements in the field of ICT can further transform the classroom and increase the efficiency of Business English teaching to University students. In particular, the possibility of Business English teaching on the basis of Moodle platform, the possible use of artificial intelligence systems for smart learning and the use of computer games and computer simulations to immerse learners into gaming environment for experimenting with communicative and business strategies.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Інтенсифікація навчання ділової англійської мови, цифрове освітнє середовище, навчальна платформа Moodle, комп’ютерна гра та комп’ютерна симуляція у навчанні ділової англійської мови (Business English teaching, digital learning environment, learning management system Moodle, mix reality classroom)
Теми: За напрямами > Освіта
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 12 Кві 2016 14:40
Остання зміна: 12 Кві 2016 14:40
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/4503

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент