Функціонально-стилістична диференціація англійської вимови: дидактичний аспект

Тимофєєва, І. (I. Tymofieieva) (2015) Функціонально-стилістична диференціація англійської вимови: дидактичний аспект. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.52). pp. 253-254.

[thumbnail of 87.pdf] PDF - Published Version
Download (273kB)

Анотація

У статті представлено проблему навчання фонетики сучасної англійської мови на початковому етапі вивчення мови майбутніми перекладачами. Проаналізовано екстралінгвістичні фактори та їх вплив на фонетичний рівень мови. Розглянуто функціональну диференціацію вимови. З’ясовано фонетично релевантні параметри, пов’язані з носієм вимови, сферою комунікації та ситуацією спілкування. Обґрунтовано необхідність формування фонетичної компетенції у студентів.
(The paper presents the problem of teaching the phonetics of Modern English at an early stage of language learning
by future interpreters/translators. Extralinguistic factors and their impact on the phonetic level of the language have been analyzed. The functional differentiation of pronunciation has been suggested. Phonetically relevant parameters associated with native pronunciation, communication area and the communicative situation have been distinguished. The necessity of forming phonetic competence in the students’ class has been substantiated.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Aнглійська мова, фонетика, вимова, фонетичний рівень мови, стилі вимови, сфера комунікації, функціональна диференціація вимови, ситуація спілкування (English, phonetics, pronunciation, phonetic level of language, style of pronunciation, field communication, functional differentiation of pronunciation, communication situation)
Теми: За напрямами > Освіта
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 15 Кві 2016 09:42
Остання зміна: 15 Кві 2016 09:42
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/4518

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент