Релігійне телебачення та феномен медіа-релігійності (Religious television and phenomenon of media-religion)

Петрушкевич, М. (M. Petrushkevych) (2016) Релігійне телебачення та феномен медіа-релігійності (Religious television and phenomenon of media-religion). Людина віртуальна: нові горизонти : збірник наукових праць. pp. 46-48.

[thumbnail of Pertushkevych.pdf] PDF - Published Version
Download (200kB)

Анотація

У статті розглядається феномен медіа-релегійності та релігійного телебачення. (The phenomenon of media-religion is associated with mass communication processes. The phenomenon of media-religion is understood as specific area of contemporary religious generated media culture. Television in religious communication line blurs the boundaries between the original religious communication and its image, which promotes to create media religiosity. It is the largest competitor for religious activities, religion and religious communication, as it enables visual social instruction for cult practices, as well as simulates audience participation in religious events)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: релігійне телебачення, телебачення, комунікація (religious media, television, communication)
Теми: За напрямами > Загальний відділ > Журналістика
За напрямами > Релігія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра філософії та культурного менеджменту
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 17 Січ 2017 15:55
Остання зміна: 17 Січ 2017 15:55
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/5251

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент