Специфіка комплексу маркетингу міст в контексті розвитку регіонального туризму на Рівненщині

Шершньова, О. (O. Shershnova) (2010) Специфіка комплексу маркетингу міст в контексті розвитку регіонального туризму на Рівненщині. Наукові записки. Серія "Культура і соціальні комунікації" (Вип. 2). pp. 160-166.

[thumbnail of specyf.pdf] PDF - Published Version
Download (382kB)

Анотація

У статті особливу увагу звернено на можливості та специфіку впровадження комплексу маркетингу міст та територій, які володіють значною історико-культурною спадщиною та природно-заповідним фондом, у систему управління туризмом Рівненської області.(Particular attention in the article is paid to the specific features and to the implementation of marketing towns and place marketing, which have significant historical and cultural heritage, and nature preserves, in the management of tourism in Rivne region.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Маркетинг територій, історико-культурна спадщина, регіональне управління, малі міста, Рівненська область.(Marketing territories, historic and cultural heritage, regional management, small towns, Rivne region.)
Теми: За напрямами > Державне адміністративне управління
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 17 Тра 2011 08:52
Остання зміна: 17 Тра 2011 08:52
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/564

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент