O tożsamości gracza. Możliwości i ograniczenia w kreowaniu jaźni oraz budowaniu relacji społecznych (About Player’s Identity. Opportunities and Limits in the Self (Consciousness) Creation and in Establishment of Social Relationships) (Про ідентичність гравця. Можливості та обмеження у творенні самості та налагодження соціальних відносин)

Sujkowska-Sobisz, K. (К. Суйковськая-Собиш) (2017) O tożsamości gracza. Możliwości i ograniczenia w kreowaniu jaźni oraz budowaniu relacji społecznych (About Player’s Identity. Opportunities and Limits in the Self (Consciousness) Creation and in Establishment of Social Relationships) (Про ідентичність гравця. Можливості та обмеження у творенні самості та налагодження соціальних відносин). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Культурологія» (Вип.18). pp. 191-195.

[thumbnail of 41.pdf] PDF - Published Version
Download (294kB)

Анотація

The author of the presented study takes into consideration the newly established social group whose members are gathered around new technologies. It means that the community of computer games players is investigated. She points out that all studied players share common determinants of identity, concerning mainly such factors as: the targets of players activities, shared values by them, the hierarchical intra-group structure, and their compliance with group rules,
including inner duties. Analysis of players’ nicks conducted by the author leads to the conclusion that the discussed community is based not only on technology, but also on its products, i.e. the specified types of computer games.
(У статті зосереджено увагу на соціальній групі комп’ютерних гравців, яка нещодавно постала і концентрується довкола нових технологій. Зокрема, звернено увагу на те, що можна визначити спільні для
всіх гравців риси ідентичності на основі окреслення цілей гравців, цінностей, які вони визнають, ієрархічну структуру групи, а також повагу до прав та обов’язків групи. Дослідження ніків привели авторку до
висновку, що спільнота витворюється не довкола технологій, а довкола її витворів, тобто конкретних
типів ігор.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Proper names, individual identity, social identity, virtual environment (Власні назви, індивідуальна ідентичність, соціальна ідентичність, віртуальний простір)
Теми: За напрямами > Загальний відділ > Культурологія
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 05 Вер 2017 11:46
Остання зміна: 05 Вер 2017 11:46
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/5980

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент