Виставково-ярмаркова діяльність у книговидавничій сфері в Україні: маркетингово-комунікативний аспект

Охріменко, Г. В. and Колошва, Ю. С. (2016) Виставково-ярмаркова діяльність у книговидавничій сфері в Україні: маркетингово-комунікативний аспект. Global world : науковий альманах, 2 (ІI). pp. 148-154.

[thumbnail of 3.pdf] PDF - Published Version
Download (1MB)

Анотація

У статті розкрито зміст основних понять виставково-ярмаркової діяльності. Визначено основні маркетингові комунікації, які використовуються у виставковій діяльності книговидавничої справи. Досліджено особливості проведення виставкових заходів у книговидавничій справі в Україні, здійснено аналіз використання маркетингових комунікацій традиційної та віртуальної форм книжкових виставок.

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Виставково-ярмаркова діяльність, виставка, ярмарок, книго- видавнича справа, видавництво, маркетингові комунікації, віртуальна виставка, веб-сайт
Теми: За напрямами > Керування підприємствами. Менеджмент > Діловодство. Документознавство
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Ірина Погончук
Дата розміщення: 06 Лис 2017 10:03
Остання зміна: 06 Лис 2017 10:03
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/6265

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент