Стан інформаційного поля особистості після Президентських виборів 2010 року

Момоток, О. (O. Momotok) (2010) Стан інформаційного поля особистості після Президентських виборів 2010 року. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: Матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених. pp. 203-209.

[thumbnail of 34.pdf] PDF
Download (368kB)

Анотація

Сьогодні в інформаційному просторі нашої держави циркулює безліч інформаційних процесів, що впливають на кожну особистість, на її здатність до логічних умовиводів та адекватного сприйняття дійсності. Під час виборчих кампаній ризики потрапляння до інформаційного поля особистості нерелевантної інформації значно підвищується (There are a lot of different informational fools in informational space in our country. They infuence on every person, his ability to logical conclusion and identical reality perception. Risk of getting nonumbral information increases repeatedly during the electoral campaign.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: політичні технології, інформаційне поле особистості, вплив, політична реклама, маніпуляцій ний ефект (political technologies, information feld of personality, infuence, political advertisement)
Теми: За напрямами > Політика
За напрямами > Психологія
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 30 Тра 2011 08:02
Остання зміна: 30 Тра 2011 08:02
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/674

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент