Практичні рекомендації щодо формування саногенного мислення у студентів ВНЗ

Гільман, А. (A. Hilman) (2015) Практичні рекомендації щодо формування саногенного мислення у студентів ВНЗ. Теоретичні і прикладні проблеми психології, Т.2 (№2(37)). pp. 81-88.

[thumbnail of Hilman.pdf] PDF - Published Version
Download (709kB)

Анотація

У статті подані техніки та вправи, що допоможуть усвідомити емоції та природу їх виникнення, навчитись відслідковувати у себе негативні емоції й патогенні думки та відпрацьовувати на ігрових моделях навики виявлення автоматичних думок і неадекватних інтерпретацій. Описано опорний механізм роботи із негативними емоціями та ментальною роботою щодо виникнення образи, сорому, страху, провини, заздрощів. Представлено особливості роботи для викладачів, кураторів і психологів по формуванню саногенного мислення.

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Саногенне мислення, патогенне мислення, нервово-психічна стійкість, негативні емоції, автоматичні думки, неадекватні інтерпретації, психологічне благополуччя, студентська молодь
Теми: За напрямами > Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 31 Бер 2018 09:38
Остання зміна: 31 Бер 2018 09:38
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/6860

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент