До питання методології групової навчальної діяльності

Максименко, С. Д. (S. Maksymenko) and Пасічник, І. Д. (I. Pasichnyk) and Каламаж, Р. В. (R. Kalamazh) (2015) До питання методології групової навчальної діяльності. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» (Вип.2). pp. 3-9. ISSN 966-7631-15-Х

[thumbnail of 3.pdf] PDF - Published Version
Download (231kB)

Анотація

У статті здійснено розмежування понять «група» та «колектив», обґрунтовано явище децентрації як інтегральної властивості особистості у груповій діяльності. Визначено найбільш ефективні види кооперації в груповій діяльності студента, обґрунтовано доцільність розв’язку завдань у навчальній діяльності невеликими групами студентів. Розкрито особливості
взаємодії між членами групи та специфіку побудови навчальної сумісної діяльності
(The article gives the distinction between such notions as «group» and «staff», analyses phenomenon of decentration as an integral property of the individual in group activities. The most effective types of
student cooperation in a group are highlighted; expediency of solving problems in the study activity of small groups of students is described.
Moreover, the features of an interaction between group members and specific construction of joint learning activities are analyzed.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: група, колектив, децентрація, кооперація, навчальна діяльність, кооперативне та колективне рішення завдань (group, team, decentration, cooperation, learning activities, cooperative and collective task decision)
Теми: За напрямами > Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 17 Січ 2019 10:21
Остання зміна: 17 Січ 2019 10:21
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7471

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент